doosho

گامی در جهت دنیایی منصفانه تر

محصول باغدار مثل فرزند اوست. فرزندی که یک سال از عمر و انرژی‌اش را صرف پرورش آن می‌کند. نتیجه‌ی دسترنج او به طور متوسط چهار تا پنج بار دست به دست می‌شود تا به مصرف کننده نهایی برسد. او تقریبا هیچ وقت با مصرف‌کننده آشنا نمی‌شود. مصرف‌کننده هم نمی‌داند که چه کسی و در چه شرایطی محصول را تولید کرده است.

در نتیجه‌ی این چرخه، محصول گران‌تر از آن که باید به مصرف‌کننده می‌رسد و باغدار برخلاف زحمت فراوانی که برایش کشیده است کم‌ترین سهم از سود را به دست می‌آورد.

هدف ما در دوشو فراهم کردن امکان خرید و فروش بدون واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است تا مطمئن شویم که هر دو سوی این معادله به خواسته و نیازهای خود می‌رسند.

ارزش‌های دوشو برای دنیایی نیکوتر

جامعه

هویت ما از رابطه‌ای که با جامعه باغداران و خریداران شکل می‌دهیم نیرو می‌گیرد. ما همواره سعی داریم که این رابطه را محکم‌تر و معنادارتر کنیم. برای رشد و سلامتی تک تک اعضای این اجتماع تلاش کنیم.

بهبود مستمر

تلاش برای حل مشکلات باغداران، رفع نیاز مصرف‌کنندگان و دلپذیر کردن تجربه‌ی آن‌ها چیزی است که در تمام تصمیمات و اقدامات روزانه‌ی ما به کار گرفته می‌شود.

شفافیت

ما در دوشو معتقدیم که هر کس باید سهمی عادلانه از دنیا ببرد. شفافیت یکی از راه‌های اطمینان از برقراری عدالت است. هزینه‌ها و سهم دوشو از معاملات در دسترس همه قرار دارد.

فهرست