طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و انگور قرمز

سالاد انگور

گاهی اوقات لازم است برای ایجاد تنوع، یک سری دستورات غذایی جدید را امتحان کنیم. امروز در دوشو طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و متفاوت را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای تهیه ی سالاد کلم بروکلی و انگور قرمز

  • یک کیلو و نیم کلم بروکلی 
  • یک کیلو انگور قرمز بی دانه
  • یک فنجان کرفس خرد شده
  • شش عدد پیاز سبز خرد شده
  • دو فنجان سس مایونز 
  • نصف فنجان شکر
  • دو قاشق غذاخوری سرکه
  • نیم کیلو گوشت پخته و خرد شده (به صورت ورقه های نازک)
  • یک فنجان بادام خرد و تفت داده شده

طرز تهیه

در یک کاسه سالاد خوری بزرگ، کلم بروکلی، انگور، کرفس و پیاز را با هم ترکیب کنید. در یک کاسه کوچک، سس مایونز، شکر و سرکه را با هم مخلوط کنید، سپس آن را روی مخلوط کلم بروکلی بریزید تا قشنگ به آن ها آغشته شود.

روی سالاد را بپوشانید و حداقل به مدت چهار ساعت یا یک شبانه روز در یخچال بگذارید. پیش از سرو، بادام و گوشت را به آن اضافه کنید. 

ارزش غذایی

۱ فنجان سالاد: ۳۴۴ کالری، ۲۶ گرم چربی (۴ گرم چربی اشباع شده)، ۱۴ میلی گرم کلسترول، ۲۶۸ میلی گرم سدیم، کربوهیدرات ۲۵ گرم (قند ۲۰ گرم، فیبر ۴ گرم) و پروتئین ۷ گرم.

حتما این سالاد خوشمزه را درست کنید و در کنار خانواده از آن لذت ببرید. نوش جان

گاهی اوقات لازم است برای ایجاد تنوع، یک سری دستورات غذایی جدید را امتحان کنیم. امروز در دوشو طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و متفاوت را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای تهیه ی سالاد کلم بروکلی و انگور قرمز

  • یک کیلو و نیم کلم بروکلی 
  • یک کیلو انگور قرمز بی دانه
  • یک فنجان کرفس خرد شده
  • شش عدد پیاز سبز خرد شده
  • دو فنجان سس مایونز 
  • نصف فنجان شکر
  • دو قاشق غذاخوری سرکه
  • نیم کیلو گوشت پخته و خرد شده (به صورت ورقه های نازک)
  • یک فنجان بادام خرد و تفت داده شده

طرز تهیه

در یک کاسه سالاد خوری بزرگ، کلم بروکلی، انگور، کرفس و پیاز را با هم ترکیب کنید. در یک کاسه کوچک، سس مایونز، شکر و سرکه را با هم مخلوط کنید، سپس آن را روی مخلوط کلم بروکلی بریزید تا قشنگ به آن ها آغشته شود.

روی سالاد را بپوشانید و حداقل به مدت چهار ساعت یا یک شبانه روز در یخچال بگذارید. پیش از سرو، بادام و گوشت را به آن اضافه کنید. 

ارزش غذایی

۱ فنجان سالاد: ۳۴۴ کالری، ۲۶ گرم چربی (۴ گرم چربی اشباع شده)، ۱۴ میلی گرم کلسترول، ۲۶۸ میلی گرم سدیم، کربوهیدرات ۲۵ گرم (قند ۲۰ گرم، فیبر ۴ گرم) و پروتئین ۷ گرم.

حتما این سالاد خوشمزه را درست کنید و در کنار خانواده از آن لذت ببرید. نوش جان

عضویت در خبرنامه دوشو
.با عضویت در خبرنامه، شما را در جریان آخرین مطالب «دوشو» قرار می‌دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

همه چیز درباره کشمش
همه چیز درباره انگور
همه چیز درباره مویز
همه چیز درباره شیره انگور
فهرست