توپک انگور و پنیر

پیش غذای انگور و پنیر

در پست امروز قصد داریم یک پیش غذای خوشمزه دیگر با انگور را به شما آموزش دهیم. این لقمه های کوچک و خوشمزه، بدون شک ارزش زمانی که صرف درست کردنشان می کنید را دارند. پس با ما همراه باشید.

زمان لازم

  • آماده سازی و پخت: ۴۵ دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۱۰۰ گرم بادام خرد شده (حدود ۱ فنجان)
  • ۱ بسته (حدود ۲۳۰ گرم) پنیر خامه ای نرم 
  • ۶۰ گرم پنیر بلوچیز خرد شده (در دمای اتاق)
  • ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری خامه سنگین زده شده (در دمای اتاق)
  • سیخ چوبی کوچک یا خلال دندان
  • ۵۰۰ گرم انگور سبز یا قرمز بی دانه (شسته و خشک شده)

طرز تهیه

  1. فر را از قبل با دمای ۲۷۵ درجه گرم کنید. بادام ها را در غذا ساز یا آسیاب بریزید و خردشان کنید (حواستان باشد بیش از اندازه خرد نشوند). بادام های خرد شده را روی سینی فر پخش کنید و تا زمانی که طلایی شوند (حدود شش الی نه دقیقه) درون فر بگذارید. چند دقیقه یکبار آن ها را زیر و رو کنید. سپس بادام ها را در یک کاسه بریزید تا خنک شوند.
  2. در کاسه ای دیگر، پنیر بلوچیز، خامه، پنیر خامه ای و جعفری را با هم مخلوط کنید. درون هر انگور یک خلال دندان یا سیخ چوبی کوچک بگذارید. هر حبه انگور را ابتدا درون مخلوط خامه و پنیر و بعد درون بادام ها بچرخانید. آن ها را روی یک کاغذ روغنی مخصوص شیرینی پزی بگذارید، روی آن ها را بپوشانید و تا زمان سرو درون یخچال قرار دهید. نوش جان.

ارزش غذایی

۵ عدد توپک انگور و پنیر حاوی: ۱۴۶ کالری، ۱۱ گرم چربی (۶ گرم چربی اشباع)، ۲۸ میلی گرم  کلسترول، ۱۲۴ میلی گرم سدیم، ۸ گرم کربوهیدرات (۷ گرم قند، ۱ گرم فیبر)، ۴ گرم پروتئین.

اگر این پست برایتان جالب بود، حتما سری به بخش دستورالعمل های سایت دوشو بزنید و سایر پست های آموزشی که برایتان تهیه کرده ایم را مطالعه نمایید.

در پست امروز قصد داریم یک پیش غذای خوشمزه دیگر با انگور را به شما آموزش دهیم. این لقمه های کوچک و خوشمزه، بدون شک ارزش زمانی که صرف درست کردنشان می کنید را دارند. پس با ما همراه باشید.

زمان لازم

  • آماده سازی و پخت: ۴۵ دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۱۰۰ گرم بادام خرد شده (حدود ۱ فنجان)
  • ۱ بسته (حدود ۲۳۰ گرم) پنیر خامه ای نرم 
  • ۶۰ گرم پنیر بلوچیز خرد شده (در دمای اتاق)
  • ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری خامه سنگین زده شده (در دمای اتاق)
  • سیخ چوبی کوچک یا خلال دندان
  • ۵۰۰ گرم انگور سبز یا قرمز بی دانه (شسته و خشک شده)

طرز تهیه

  1. فر را از قبل با دمای ۲۷۵ درجه گرم کنید. بادام ها را در غذا ساز یا آسیاب بریزید و خردشان کنید (حواستان باشد بیش از اندازه خرد نشوند). بادام های خرد شده را روی سینی فر پخش کنید و تا زمانی که طلایی شوند (حدود شش الی نه دقیقه) درون فر بگذارید. چند دقیقه یکبار آن ها را زیر و رو کنید. سپس بادام ها را در یک کاسه بریزید تا خنک شوند.
  2. در کاسه ای دیگر، پنیر بلوچیز، خامه، پنیر خامه ای و جعفری را با هم مخلوط کنید. درون هر انگور یک خلال دندان یا سیخ چوبی کوچک بگذارید. هر حبه انگور را ابتدا درون مخلوط خامه و پنیر و بعد درون بادام ها بچرخانید. آن ها را روی یک کاغذ روغنی مخصوص شیرینی پزی بگذارید، روی آن ها را بپوشانید و تا زمان سرو درون یخچال قرار دهید. نوش جان.

ارزش غذایی

۵ عدد توپک انگور و پنیر حاوی: ۱۴۶ کالری، ۱۱ گرم چربی (۶ گرم چربی اشباع)، ۲۸ میلی گرم  کلسترول، ۱۲۴ میلی گرم سدیم، ۸ گرم کربوهیدرات (۷ گرم قند، ۱ گرم فیبر)، ۴ گرم پروتئین.

اگر این پست برایتان جالب بود، حتما سری به بخش دستورالعمل های سایت دوشو بزنید و سایر پست های آموزشی که برایتان تهیه کرده ایم را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست