کروستینی انگور برشته

کروستینی انگور سرخ شده

در این پست می خواهیم طرز تهیه یک پیش غذای اسپانیایی را به شما آموزش دهیم. این پیش غذا یک فینگر فود خوشمزه و بی نظیر است که اگر امتحانش کنید طعم آن را فراموش نخواهید کرد.

زمان لازم 

  • آماده سازی و پخت: ۴۰دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۳ فنجان انگور قرمز یا سبز بی دانه که از درازا نصف شده اند
  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه برنج یا سرکه معمولی
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری پودر فلفل تازه
  • ۱ قاشق چایخوری پوست پرتقال رنده شده
  • ۲۴ برش نان باگت فرانسوی (برش های مورب به ضخامت ۱.۵ سانت)
  • ۱/۲ فنجان پنیر رومانو رنده شده
  • چند برگ تازه و خرد شده ریحان 

طرز تهیه

  1. فر را از قبل با دمای ۴۰۰ درجه گرم کنید. روغن زیتون، نمک، فلفل و سرکه را با هم مخلوط کرده و انگورها را به آن آغشته کنید. سپس انگورها را در سینی فر (چرب شده) بچینید و تا زمانی که انگورها نرم و قهوه ای شوند درون فر بگذارید. پوست پرتقال رنده شده را به انگور ها اضافه کنید.
  2. فر را مجددا گرم کنید. برش های نان را روی یک کاغذ شیرینی پزی بچینید و به مدت سه الی چهار دقیقه درون فر بگذارید. زمانی که روی نان قهوه ای روشن شد (حدود یک الی دو دقیقه)، آن را برگردانید تا سمت دیگر هم بپزد. انگورهای گرم و پخته شده را روی نان ها بگذارید و رویشان پنیر و ریحان بریزید. نوش جان.

ارزش غذایی

هر برش حاوی: ۵۲ کالری، ۲ گرم چربی (۱ گرم چربی اشباع)، ۲ میلی گرم کلسترول، ۱۱۰ میلی گرم سدیم ، ۸ گرم کربوهیدرات (۳ گرم قند، ۰ فیبر)، ۱ گرم پروتئین. 

اگر به انواع سالادها نیز علاقه مندید می توانید طرز تهیه سالاد هویج و کشمش و سالاد کلم بروکلی و انگور را که برایتان در دوشو آماده کرده ایم مطالعه کنید. حتما خوشتان می آید.

در این پست می خواهیم طرز تهیه یک پیش غذای اسپانیایی را به شما آموزش دهیم. این پیش غذا یک فینگر فود خوشمزه و بی نظیر است که اگر امتحانش کنید طعم آن را فراموش نخواهید کرد.

زمان لازم 

  • آماده سازی و پخت: ۴۰دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۳ فنجان انگور قرمز یا سبز بی دانه که از درازا نصف شده اند
  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه برنج یا سرکه معمولی
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک
  • ۱/۴ قاشق چایخوری پودر فلفل تازه
  • ۱ قاشق چایخوری پوست پرتقال رنده شده
  • ۲۴ برش نان باگت فرانسوی (برش های مورب به ضخامت ۱.۵ سانت)
  • ۱/۲ فنجان پنیر رومانو رنده شده
  • چند برگ تازه و خرد شده ریحان 

طرز تهیه

  1. فر را از قبل با دمای ۴۰۰ درجه گرم کنید. روغن زیتون، نمک، فلفل و سرکه را با هم مخلوط کرده و انگورها را به آن آغشته کنید. سپس انگورها را در سینی فر (چرب شده) بچینید و تا زمانی که انگورها نرم و قهوه ای شوند درون فر بگذارید. پوست پرتقال رنده شده را به انگور ها اضافه کنید.
  2. فر را مجددا گرم کنید. برش های نان را روی یک کاغذ شیرینی پزی بچینید و به مدت سه الی چهار دقیقه درون فر بگذارید. زمانی که روی نان قهوه ای روشن شد (حدود یک الی دو دقیقه)، آن را برگردانید تا سمت دیگر هم بپزد. انگورهای گرم و پخته شده را روی نان ها بگذارید و رویشان پنیر و ریحان بریزید. نوش جان.

ارزش غذایی

هر برش حاوی: ۵۲ کالری، ۲ گرم چربی (۱ گرم چربی اشباع)، ۲ میلی گرم کلسترول، ۱۱۰ میلی گرم سدیم ، ۸ گرم کربوهیدرات (۳ گرم قند، ۰ فیبر)، ۱ گرم پروتئین. 

اگر به انواع سالادها نیز علاقه مندید می توانید طرز تهیه سالاد هویج و کشمش و سالاد کلم بروکلی و انگور را که برایتان در دوشو آماده کرده ایم مطالعه کنید. حتما خوشتان می آید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست