سالاد بوقلمون با انگور و بادام هندی

سالاد بوقلمون و انگور

وقتی صحبت از درست کردن سالاد می شود، اکثرا به فکر سالاد کاهو، کلم یا سالاد شیرازی می افتیم، اما بد نیست سالادهای دیگر را هم امتحان کنیم و در سبک غذایی خود تنوعی ایجاد کنیم. سالادی که قصد داریم به شما آموزش دهیم، یکی از همان هاییست که می تواند جایگزین خوشمزه ای برای سالاد های سنتی باشد، به ویژه در فصل تابستان.

زمان لازم

  • آماده سازی: ۲۰ دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ فنجان سس مایونز
  • ۱/۴ فنجان ماست ساده
  • ۱ قاشق غذاخوری سس عسل و خردل
  • ۳ فنجان گوشت بوقلمون خرد شده مکعبی 
  • ۱ فنجان انگور سبز نصف شده 
  • ۲ ساقه کرفس خرد شده
  • ۱/۲ فنجان بادام زمینی خرد شده
  • ۲ عدد پیاز سبز ریز خرد شده
  • برگ کاهو

طرز تهیه

در یک کاسه سس مایونز، ماست و خردل را با هم مخلوط کنید. سپس بوقلمون، انگور، کرفس، بادام زمینی و پیاز سبز را اضافه کنید و در آخر برگ های کاهو را برای تزیین روی سالاد بگذارید. به همین سادگی. نوش جان.

ارزش غذایی

۱ فنجان سالاد حاوی: ۴۱۵ کالری، ۲۴ گرم چربی (۵ گرم چربی اشباع)، ۱۱۳ میلی گرم کلسترول، ۳۴۸ میلی گرم سدیم، ۱۶ گرم کربوهیدرات (۹ گرم قند، ۱ گرم فیبر)، ۳۴ گرم پروتئین.

در این قسمت نیز می توانید با طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و انگور آشنا شوید.

وقتی صحبت از درست کردن سالاد می شود، اکثرا به فکر سالاد کاهو، کلم یا سالاد شیرازی می افتیم، اما بد نیست سالادهای دیگر را هم امتحان کنیم و در سبک غذایی خود تنوعی ایجاد کنیم. سالادی که قصد داریم به شما آموزش دهیم، یکی از همان هاییست که می تواند جایگزین خوشمزه ای برای سالاد های سنتی باشد، به ویژه در فصل تابستان.

زمان لازم

  • آماده سازی: ۲۰ دقیقه

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ فنجان سس مایونز
  • ۱/۴ فنجان ماست ساده
  • ۱ قاشق غذاخوری سس عسل و خردل
  • ۳ فنجان گوشت بوقلمون خرد شده مکعبی 
  • ۱ فنجان انگور سبز نصف شده 
  • ۲ ساقه کرفس خرد شده
  • ۱/۲ فنجان بادام زمینی خرد شده
  • ۲ عدد پیاز سبز ریز خرد شده
  • برگ کاهو

طرز تهیه

در یک کاسه سس مایونز، ماست و خردل را با هم مخلوط کنید. سپس بوقلمون، انگور، کرفس، بادام زمینی و پیاز سبز را اضافه کنید و در آخر برگ های کاهو را برای تزیین روی سالاد بگذارید. به همین سادگی. نوش جان.

ارزش غذایی

۱ فنجان سالاد حاوی: ۴۱۵ کالری، ۲۴ گرم چربی (۵ گرم چربی اشباع)، ۱۱۳ میلی گرم کلسترول، ۳۴۸ میلی گرم سدیم، ۱۶ گرم کربوهیدرات (۹ گرم قند، ۱ گرم فیبر)، ۳۴ گرم پروتئین.

در این قسمت نیز می توانید با طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و انگور آشنا شوید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست